Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~PepsiPL | użytkownik

imię i nazwiskoKonrad Janik adresManiowy zarejestrowany10.07.2008 @00:16:21 ostatnio na stronie04.06.2011 @01:01:37

Nazywam się (j.w :P), mam mamę, tatę, dziadka i 2 psy. Lubię jeździć na rowerze, umiem puszczać latawce i wiązać sznurówki. Mama mówi, że jak będę duży to polecę w kosmos, ale jak się zdenerwuje to mówi, że kupi rakietę, zasadzi mi kopa w dupę i powie "voyage skurwysynu!!"

Yeah.. :P

http://www.ADHDSYNDROM.pl<-------- moja kapela (jest i promomix płyty, która od 9 maja jest na półkach w salonie Empik :D:D:D)

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.ADHDSYNDROM.pl OnetSkypepepsipl Gadu-Gadu6636438
digarty83 komentarze396 posty na forum74

komputer / sprzęt
lowelek

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~bajbuska92    25.09.2010 @08:27:51
swietne zdjecia masz kafarze pozdrawiam
~KamOne    03.06.2010 @00:28:42
Aa! Kupecka!
~FUNatic    19.10.2009 @22:31:24
Drogi Konradzie;> Wielce dziekuję za komentarze i mam nadzieje że z czasem się dorobie takiej bogatej galerii jak Ty hehe:> A tą kolorkową zatoczkę to znalazłem jakieś 100m od budy na przystani.... na południowy-wschód;>
~Gondola    06.10.2009 @10:43:08
Witam No tak zdjęć mam mnóstwo z Krainy Wulkanu bo od kilku lat jeździmy tam na wakacje i jakoś na dłuższy pobyt nie możemy wybrać się gdzie indziej , bo przyciąga nas tam jakaś niewidzialna moc W Maniowych mamy swoje miejsca na zbieranie kurek i muszę tam wrócić , bo mam upatrzone do kadru stare chaty , które jak można zauważyć po mojej galerii uwielbiam Teren od Maniowych po Grywałd mamy przedeptany dokładnie
Miejsca cudowne , a ludzie wspaniali z wielkim sercem
Dziękuję za ciepłe słowa o mojej galerii Renata
~Necrofil    21.08.2009 @13:59:02
nie o nim tylko o czarnym
_______
You can Canon
~marionetka    03.07.2009 @00:11:19
niestety praca... ale ! kombinuje, zeby na Guano Apes sie pojawic, bo slyszalam ,ze maja byc
_______
Vincit qui se vincit.
~marionetka    02.07.2009 @19:17:40
zapewne tak mnie oczywiscie nie bedzie ... pozdros
_______
Vincit qui se vincit.
~minolciarz    17.06.2009 @10:47:17
Jak uzyskujesz ten efekt desaturacji (co za poryte słowo.)?
Niezłe fotki, muszę przyznać.
btw. tutaj trb z kkmu z tym , że pod nowym adresem.
~MLesniewski    12.06.2009 @19:35:04
Ja wiem... Z tego co widzę to masz dobry sprzęt
_______
http://mlesniewski.digart.pl <---- Zapraszam
~julisjulek    08.06.2009 @20:43:10
Nie,no spoko,ja się o takie rzeczy nie obrażam. Tylko po prostu Cię uprzedziłam.xd
_______
Don't worry, be happy. : )
_____________________
czas podziękowania=czas ocenienia digarta
Co pożyteczniejsze?
~julisjulek    07.06.2009 @19:38:43
Okej,spoko.
Ale...ja jestem dziewczyną!Także nie pisz do mnie w formie męskiej. -,-
_______
Don't worry, be happy. : )
_____________________
czas podziękowania=czas ocenienia digarta
Co pożyteczniejsze?
~mtsz    31.05.2009 @23:40:36
jeeep
_______
Niebanalną sztuką jest zrobić z banału sztukę

|| ZAPRASZAM NIŻEJ ||

MOJA STRONA:
http://www.mtsz.w.of.pl
STORNA MOJEJ KAPELI:
http://www.myspace.com/afterp
~Ewelszyn    29.05.2009 @19:23:20
Dziękuję bardzo Wiesz, chcę poeksperymentować z fashion ale chwilowo nie ma jak Na coś 'egzotycznego' jak krajobrazy etc się nie przerzucę, bo wiem że nie umiem ich robić xD
_______
I got a strange kind of woman.
~szalonybekon    14.05.2009 @00:03:32
pozdro!
_______
KOT: Jeszcze tylko weganie myślą
PIES: A reszta?
KOT: A reszta ludzi tylko myśli że myśli...
PIES: ???
~Trishu    13.04.2009 @12:55:54
no wiesz ja nie imprezowałam wczoraj do nie wiadomo której godziny

a tamto zdjęcie, o które pytałeś jak dobrze pamiętam było robione na zamku w malborku
~Trishu    13.04.2009 @08:44:44
skomentowałbyś coś zamiast dziękować;P chyba że zdjęcia są tak beznadziejne, że nie ma co oceniać
~Redzajzer    19.03.2009 @21:05:09
staram się zaległe zdjęcia ocenić
_______
Nie dziękuj za komentarze... Sam coś skomentuj
~niemaszmnie    29.01.2009 @17:10:23
ciekawa galeria.
a mnie sie najbardziej podoba ' papaj chuligan'
pozdrawiam przyszla gwiazde muzyki punk (;
+FDY    27.01.2009 @00:21:51
hello. posłuchałem trochę materiał z załączonego linku. naprawdę fajne. najbardziej podobał mi się numer "tv". pozdrawiam
_______
To co daje nam szczęście nie jest fikcją
~Wirtuozo    15.01.2009 @13:08:33
Aha bo to ważne - te informacje są niezbędne moim zdaniem ponieważ okładka to główna identyfikacja waszego produktu czyli płyty - dlatego wszystko to musi składac sie na jej najlepszą jedyną w swoim rodzaju reklamę tego co w środku. Musi miec coś z WAS Pozdro!
~Wirtuozo    15.01.2009 @13:04:59
W sprawie okładki - przydałoby się znac więcej info. Np. Jaki tytuł płyty, zespołu oczywiście, czy wolicie cos bardziej pojechanego, czy abstrakcyjnego, jakie kolory są waszą indentyfikacją, jeśli taką macie itd, itd. Można coś pomyślec, w razie czego jestem do dyspozycji.
~Anaskor    15.01.2009 @13:01:18
A tak przy okazji powiem, że świetna kapela
Pozdrawiam
_______
'Pragnienie bycia kimś innym to marnowanie osoby którą się jest'
~Lia93    24.12.2008 @09:04:48
Dzięki, przy okazji wesołych Profilowe genialne! :D
_______
"Staraj się pokazać to, czego bez ciebie nikt by nie zobaczył"...
~masko    23.12.2008 @16:58:39
miło mi, zapraszam
_______
zapraszam:
http://www.michalskalba.art.pl - michalskalba.art.pl
~oonnaa    28.11.2008 @19:06:35
ja zdecydowanie bardziej preferuje punka rocka od reggae ale leniwiec fajnie zagrał choć no nic sie nie równa the bill'owi ogólnie koncert był świetny i oby więcej takich.
pozdrawiam :D
_______
Milczenie jest złotem
Stąd wysnuwam wątek,
Że tracę codziennie
Ogromny majątek...
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt